Přehled
Projektové a grantové oddělení FF UK (ProGO) zajišťuje servis z oblasti grantové agendy pracovníkům a studentům fakulty při plánování a realizaci vědeckých i institucionálně-rozvojových projektů financovaných z tuzemských i mezinárodních zdrojů (přibližně 200 ročně v celkovém objemu cca 400 mil.), včetně prestižních grantových schémat (ERC, ERA Chair či MSCA v programu Horizon Europe). ProGO aktivně vyhledává grantové zdroje vhodné k financování fakultních záměrů, organizuje školení pro zaměstnance a studenty určené k získávání grantových prostředků, podporuje řešitelům v průběhu realizace projektů. Rozsah činností ProGO je detailně popsán v čl. 10 a čl. 11 odst. 14 Organizačního řádu děkanátu (opatření děkanky č. 1/2024).
Co bude Vašimi hlavními úkoly?
- vedoucí ProGO usměrňuje a tvůrčím způsobem koordinuje systémové činnosti oddělení; řídí, koordinuje a dozoruje rutinní i rozvojovou projektovou agendu zajišťovanou pracovníky oddělení (v současné době celkem 25)
- metodicky a koncepčně spolupracuje na vzniku projektových záměrů a na realizaci a řízení projektů
- podporuje efektivní spolupráci s děkanátními odděleními, spolupracuje s RUK v oblasti celouniverzitních záměrů a projektů
- koordinuje pracovní týmy v rámci oddělení, projektové týmy a spolupracuje s interními a externími partnery
- nastavuje organizační procesy, odpovídá za rozpočet oddělení a úzce spolupracuje s proděkanem pro projektové řízení a grantovou činnost a s tajemníkem fakulty
Vedoucí ProGO se bude v následujícím období aktivně podílet na přípravě a realizaci nové projektové a grantové strategie FF UK připravované v rámci projektu ERA-AREAS (schéma ERA Chair). Bude klíčovým aktérem pro nastavování a optimalizaci fakultního prostředí pro realizaci grantových projektů.
Úkoly vedoucích na obecné rovině jsou popsány v čl. 8 Organizačního řádu děkanátu (opatření děkanky č. 1/2024).
Jaké předpoklady a požadavky byste měl/a splňovat?
- vysokoškolské vzdělání
- zkušenost s řízením týmu
- praxe na obdobné pozici alespoň 3–5 let
- rozsáhlá zkušenost v oblasti podpory přípravy, realizace a řízení projektů
- vynikající orientace v oblasti grantových schémat, dotační politiky a pravidel čerpání dotací
- výborná znalost anglického jazyka
- strategické a analytické myšlení
- ochota k týmové spolupráci, vynikající organizační a komunikační schopnosti a manažerské dovednosti
- výhodou je pracovní zkušenost s řízením projektových a grantových oddělení výzkumných či vzdělávacích institucí
- výhodou je pracovní zkušenost s použitím nástrojů AI
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
- odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech
- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
- stimulující zázemí přední české instituce zaměřené na společenskovědní a humanitní výzkum
- příjemné a inspirativní akademické prostředí
- pracoviště v centru Prahy
- rozmanitou práci v dynamickém a přátelském kolektivu
- možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání (tuzemské i zahraniční kurzy a stáže, vlastní jazyková škola pro zaměstnance)
Zaměstnanecké benefity
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů osobnostního rozvoje
- příspěvek na stravování
- flexibilní pracovní doba
- možnost práce na dálku
- Fakultní program benefitů: http://www.ff.cuni.cz/benefity
Nástup: dle dohody
Máte zájem?
Zašlete strukturovaný životopis, motivační dopis a alespoň dva kontakty na osoby, které mohou poskytnout referenci na e-mail: personalni@ff.cuni.cz. Do předmětu e-mailu prosím uveďte: Vedoucí ProGO. Vybrané kandidáty a kandidátky pozveme k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení je dvoukolové. Uchazeči a uchazečky vybraní do druhého kola zpracují Strategii rozvoje Projektového a grantového oddělení na FF UK v rozsahu nejvýše 2 stran.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby FF UK zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a to po dobu trvání výběrového řízení.
Děkanka FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.